З механізмами врегулювання скраг розбирались на зустрічі партнерів проекту Експертної підтримки Надзвичайної кредитної програми з відновлення України
Для партнерів проекту Експертної підтримки Надзвичайної кредитної програми з відновлення України відбувся семінар з відновного підходу до розвитку громад та механізмів врегулювання скарг. Захід організований за ініціативи Міжнародного Фонду «Відродження» 21-23 березня ц.р. у м. Києві та в ньому прийняли участь команди з областей (Луганської, Донецької та Харківської областей), де будуть впроваджені проекти першого траншу вищеназваної програми. Команда Луганської області була представлена: експертами ГО "Агентство стійкого розвитку Луганського регіону", начальником звернень громадян Луганської ОДА та представником відділу з соціально-гуманітарних питань Сєвєродонецької міськради.
В ході семінару попрацювали над відновними підходами в громадах, ознайомились з навичками фасилітації та медіації, а також разом з експертами підготовили напрацювання механізмів арегулювання скарг на місцях в громадах.
Нагадаємо, що ГО “Агентство стійкого розвитку Луганського регіону” за інформаційної підтримки Кризисного медіацентру "Сіверськи Донець" та ГО “Сєвєродонецьке Агентство розвитку громади” за допомоги МФ "Відродження" реалізує проект “Пілотування Плану Соціального Менеджменту (ПСМ) і Плану Залучення Зацікавлених сторін (ПЗЗС) на об’єктах Надзвичайної Кредитної програми Європейського Інвестиційного Банку (НП ЄІБ) Луганської області та зокрема м. Сєвєродонецьк”.
Згідно протоколу на підставі розпорядження міського голови №417 від 28.09.2016 «Про створення міської координаційної ради з питань реалізації в м. Сєвєродонецьку проектів, програм Європейського Союзу, Програми Розвитку ООН, інших міжнародних організацій» діє Робоча координаційна група з питань Пілотування Плану Соціального Менеджменту (ПСМ) і Плану Залучення Зацікавлених сторін (ПЗЗС) на об'єктах Надзвичайної Кредитної програми Європейського Інвестиційного Банку (НП ЄІБ).
Дякуємо організаторам та партнерам за цікаві зустрічі та плідну роботу.